Monday 25 April 2011

Pengenalan




Jika anda merupakan orang yang suka

membeli belah kenapa tidak anda membeli belah di

Cosway.




PRODUK
 ( Semua benda ada cam kita shopping kat pasaraya gak tapiiiiii disini ada kelebihan nak tahu apa kelebihannya terus kan membaca ye...)
Cosway mengedarkan pelbagai jenis produk yang ekslusif serta berkualiti yang dikilang oleh pengilang yang berkalibar di seluruh dunia. Produk-produknya memang diperlukan kerana ia memenuhi permintaan harian para pengguna. Produk-produknya terdiri daripada:

- Penjagaan Rumahtangga
- Penjagaan Kenderaan
- Penjagaan Diri
- Penjagaan Kesihatan
- Makanan
- Fesyen

Penampilan produk baru yang dinamik - Cosway membangunkan serta memperkenalkan produk yang menarik secara terus-menerus disepanjang tahun. Rangkaian produk yang terus bertambah ini dapat membantu meningkatkan permintaan dan jualan secara berterusan.

http://www.cosway.com.my/main_product.htm


HARGA
 
(Sememgnya amat berbaloiiii ermmm...)
Cosway terkenal dengan nilai hebat produknya yang setimpal dengan harga.


PROMOSI
(Blh Jimat duit tu setiap bln ada sale taw perghhhhh berbaloiii sesgt... ) 
Setiap bulan Cosway mengadakan jualan promosi. Disamping itu Cosway juga mengadakan program penebusan hebat. Beratus-ratus hadiah hebat boleh ditebus dengan percuma atau pada harga dibawah kos melalui kutipan Kupon Penebusan.


PENGEDARAN PRODUK
(Wow bestnya leh shopping kat mana2 je mmg taraf pasaraya besar kan...i likeeeeeeeee) 
Produk Cosway boleh didapati melalui beratus-ratus pusat stokis di seluruh negara termasuk di Singapore, Hong Kong, Taiwan, Australia, Japan, Korea, Thailand, Vietnam, Brunei & Indonesia.)


PELAN
  (Blh dipusaka kan lagi mmg amat2 berbaloi utk jangkamasa panjang ....Yeah...)

Pelan Bonus Cosway adalah pelan pampasan yang tiada tolok bandingnya. Selain daripada menawarkan pendapat yang tiada hadnya, ciri "tanpa pemisahan" Cosway dapat mempastikan bahawa pendapatan yang anda terima hari ini bertahan hingga ke masa hadapan. Ia bertahan begitu lama sehinggakan ramai daripada ahli yang mempusakakan pendapatan Cosway mereka kepada anak-anak mereka.


APA LAGI JADI LAH AHLI SEKARANG....BAGAIMANA??????????? JANGAN RISAU KAMI AKAN BANTU ANDA........

No comments:

Post a Comment